Om os

Hvem er vi?

Vi er en køreskole med fokus på høj kvalitet i undervisningen, så vores elever bliver gode og sikre bilister, med viden om de farer og risici der kan opstå i trafikken. Vi tilbyder undervisning indenfor alle kørekortkategorierne, førstehjælp og brandkurser til: private, firmaer, skoler, foreninger og institutioner.

Alle kurserne afholdes af uddannede faglærer som har deres erfaring fra Forsvaret og fra erhvervsskoler. Vores undervisere har alle en pædagogisk uddannelse og kan tilrettelægge undervisning til elevernes behov og forudsætninger. Undervisningen består af en blanding af teoretiske og praktiske øvelser.

Vi kan tilbyde undervisning på følgende sprog: Dansk, Engelsk, Tysk, Fransk, Spansk og Arabisk.

Jørgen Guldhammer

Stifter, Adm. Direktør
Dansk Køre & Førstehjælps Skole ApS

Product Enginee, Skibsmontør, Dykkerinstruktør, Korporal i Forsvaret,
Pædagogisk uddannelse, Faglærer i AMU-systemet,
Særlig Kørelærer til alle kørekortkategorier
samt Førstehjælpsinstruktør, Brandinstruktør, EU-kvalifikationsbevis

Kørekortkategorier:
A,A1,A2,AM,B,BE,C,C1,CE,C1E,D,D1,DE,D1E,LK,TM
samt stort erhvervskørekort.

Mail:  jorgen@koereskole-foerstehjaelp.dk

Severin Valdemar Jacobsen

Kørelærer

Uddannelser:
HTX, Lastvognsmekanikker, Chaufføruddannelsen, Pædagogisk uddannelse, EU-kvalifikationsbevis.

Kørekortkategorier:
A,A1,A2,AM,B,BE,C,C1,CE,C1E,D,D1,DE,D1E,LK,TM
samt stort erhvervskørekort.

Vanilla Guldhammer

Førstehjælpsinstruktør

Uddannelser:
HF, Pædagogisk uddannelse, Forsvarets førstehjælpsuddannelse, Førstehjælpsinstruktør.

Kørekortkattegorier: AM,B,D,D1,C,C1,LK,TM

Alexander Steffensen

kørelæreraspirant

Uddannelser:
STX,bachelor i Eksport og teknologi, grundforløb som autolakerer, pædagogisk kursus.

Kørekortkattegorier: A,A1,A2,AM,B,BE,C,C1,CE,C1E,LK,TM